top of page

קוד QR משנה את כללי המשחק

אתם מפיקים קטלוג, עיתון, חוברת פרסומית, ואחרי שסיימתם להפיקו ולהדפיסו, מפיצים אותו בתיבות דואר, כניסות לבתי עסק, מרכזים, צמתים ועוד ועוד ועוד.

אתם מדפיסים אלפי עותקים שעולים לכם ממון רב ולא בטוח שברוב המקרים מגיעים למחוז חפצם.

לא פעם מוצאים את העיתון שהדפסתם זרוק ליד תיבות הדואר, לא פעם מוצאים את הקטלוג שלכם שרציתם לפרסם מוצר כזה או אחר זרוק ליד פח האשפה ובעצם כל המטרה שלכם במקום שתגיע ליעד מגיעה למקום אחר ולא למחוז חפצה.

נשאלת השאלה מה כן אפשר לעשות על מנת שהפרסומים שלכם יגיעו למחוז חפצם, ויותר מזה מהר, בלי שתצטרכו להוציא כסף על הדפסה ואנשים שיעברו מתיבה לתיבה ויש לזה את הפתרון הראוי והנכון.

הפקת קטלוג, עיתון, חוברת או כל פרסום אחר בפורמט דיגיטלי מקוון HTML5.

אתן לכם רק להמחשה עיתון פרסומי שאני מפיק עבור ארגון המורים העל יסודי מזה מספר שנים. העיתון יצא ביום רביעי כאשר קיבלתי מהלקוח את קובץ ה PDF שלו והתבקשתי להפיקו לצורך הפצה. העיתון הופץ רק במערכת דיוור של הארגון. לאחר 4 ימים, הוא זכה ל 8297 כניסות ו 152993 דפים שנצפו.

כל זאת כאשר לא היה צורך להדפיס עותק אחד של העיתון, לא לבזבז כסף על הדפסה, לא להריץ שליחים שיפיצו אותו בין בתים ואנשים, אלא רק להעבירו בהטמעה באתר הארגון ובנוסף באמצעות מערכת דיוור מקצועית ואיכותית והרי לנו גם חיסכון כספי בהפצה, גם חיסכון שלא צריך להדפיס את העיתון והמטרה העיקרית הושגה והיא שיגיע במהירות, ללא צורך בדואר, שליחים או כל דבר אחר ורגע וממש רגע לאחר שהוא יצא משולחן הגרפיקה ועבר את האישורים, הגיע אלי, ביצעתי את העיבוד המתאים לפורמט דיגיטלי מקוון והרי לארגון אפשרות להפיצו במהירות, כך שניתן לקרוא אותו בסמרטפון, המחשב, הטאבלט ובעצם בכל דרך דיגיטלית והכל מקישור אחד. פשוט, קל מהיר ויעיל וזה מה שצריך לעמוד כנגד עינכם שאתם מוציאים פרסום, ורוצים להגיע לקהל מקסימאלי בדרך הנוחה והמהירה ביותר וגם החסכונית.

לרגע נסתכל על פרסום אחר שאנו היום לא מעט כמו עיתון דיגיטלי שרואים אותו מונח/זרוק ליד תיבות הדואר וליד מרכזים מסחריים, מתגלגל עם הרוח ובמקום להגיע לקהל שלו מגיע לפחים.

האם יש דרך אחרת להפיץ את העיתון מעבר לדיוור באימיילים והתשובה היא אחת – כן, דרך נפלאה שהיא דרך הברקוד QR שמאפשר לסרוק את הברקוד ובדרך זו לפתוח את העיתון או הקטלוג שלכם בקלות בכל מקום.

אם יש לכם עיתון ותרצו אותו בפורמט דיגיטלי HTML5 מקוון, אפשר להוסיף לגרסה שלכם גרסת מאסטר שבכל שבוע או חודש או מתי שלא יהיה תתעדכן עם המהדורה האחרונה וכך תוכלו להפיץ את הברקוד שלו שלא משתנה ותוכלו כך לשים מדבקה QR עם הקוד ואז אדם מגיע, סורק את הברקוד ומקבל את המהדורה האחרונה.

ודוגמה נוספת - אם יש לכם קטלוג, שהוא כל פעם משתנה ותרצו שתמיד שלקוחות שמגיעים לעסק שלכם יקראו את הגרסה האחרונה ויוכלו לראות את המבצעים שלכם הקיימים עכשיו, ניתן לבנות לכם גרסה מתעדכנת, לא הוצאת קטלוגים על בסיס מהדורות אלא כל פעם שיוצא לכם חוברת פרסומית חדשה היא מחליפה את הישנה, לקוח מגיע לעסק שלכם ואז בכניסה הוא סורק את קוד ה QR של הקטלוג/פרסום, בנייד שלו נפתח לו הקטלוג המעודכן עם המבצעים החדשים וכך הוא יכול בזריזות לדעת מה חדש, מה מבצע היום ומה בכלל וזה יכול להיות ... יוצא מהכלל.

שיטת ה QR מאפשרת לכם ליצור חוברות מאסטר לכל דבר ואת הקוד שלהם אתם יכולים לשים בעסק, לשים בכל מקום, אם זה חוברות נהלים, אם זה חוברות שלא משתנות או משתנות בתוכן אבל חשוב שתמיד יישאר הקישור המרכזי תוכלו להכין אותם, לקבל קישור קבוע, לקבל קוד QR וכך, בעצם, בסריקה אחת, נפתח תמיד העותק העדכני שלכם וזה מופלא.

ואם ניקח לסיום עוד רעיון, זה גם יכול להיות תפריט של מסעדה, כאשר הלקוח שלכם מגיע למסעדה וסביר להניח שהוא מגיע עם הסמרטפון, כי זה הדרך של העולם, הוא מוצא על השולחן מוטמע קוד QR ואז כאשר הוא סורק אותו, נפתח לו התפריט שלכם והרי לו כל התפריט המעודכן אותו אני מכין לכם ואפשר לעדכנו כמה שתרצו, ואז הלקוח, ברגע אחד רואה את התפריט בלי שצריך להעביר תפריטים, בלי שצריך להחליף או לתקן את התפריט כל הזמן, וכך הוא בנייד שלו וכל אחד מבאי השולחן יכולים לראות בנייד מה בתפריט המעודכן וכמה כיף וכמה פשוט וכמה נפלא ואפשר לשלב בזה תמונות בשפע, וידאו ועוד המון דברים בכלל.

למסעדות, זה יכול להיות נפלא ובעצם להפוך את התפריט שלכם לחגיגה גדולה ומופלאה.

ואיך הכל עובד אתם בטח שואלים.

אתם מעבירים לי קובץ PDFאותו אתם מעצבים ומכינים לפי הנחיות שאתן לכם.

אם זה עיתון, הוא יוצא מצד אחד במהדורה השבועית שלו, ממוספרת לפי מספר הגיליון ויש לכם עותק כל פעם במאגר של העיתון שלכם בסדר הרץ.

בנוסף לכך אני בונה לכם גרסת מאסטר, הווה אומר גרסה קבועה שלא משתנה מבחינת קישור שלה או קוד QR ורק התוכן שלה משתנה כל פעם שיוצאת גרסה חדשה.

נכון, זה בעצם יוצר לי בעת הפקת כל עיתון פעולה כפולה, מצד אחד, להפיק את העיתון במהדורתו של העיתון העקבי עם מספר לפי מספר הגיליון, ומצד שני לטעון את הגרסה הקבועה בעיתון החדש כך שברגע שהוא יוצא הוא "דורס" את הגרסה הקודמת שהייתה עד עכשיו.

את ה QR אתם יכולים להפיץ בכל מקום, מרכז מסחרי, בית עסק, בניין, קניון או כל מקום אחר שבו תרצו להפיץ את העיתון שלכם וכך בסריקת קוד QR מהירה הכל נגיש מול העיניים בטלפון הנייד, קריא, נעים ומאפשר לקבל את המידע בנוחות מקסימאלית, ללא נייר, ללא לכלוך וללא עלויות רבות של הדפסה והפצה יקרים.

אם זה חוברת או קטלוג שנמצא בעסק ותמיד תרצו להציג את הגרסה המעודכנת, אני בונה לכם פורמט אחד שכל פעם מתעדכן, כאשר אתם מוציאים פרסום חדש והישן כבר לא תקף יותר, אתם מעבירים לי את הקובץ החדש, אני מעלה אותו לקישור שלכם ותמיד יש לכם גרסת קטלוג/חוברת אחת, מעודכנת עם כל המידעים שלכם מעודכנים לרגע זה. זה יכול להיות מצד אחד מידע פרסומי, זה יכול להיות מידע אחר כחוברת הסברה או נתונים וזה יכול לייעל עבורכם את דו השיח עם הלקוחות ולהעביר להם את מירב המידע בדרך נוחה וקלה באמצעות מסמכים דיגיטליים מקוונים.

שיטת ה QR מאפשרת הגעה מהירה ופשוטה דרך הנייד לפרסומים האחרונים שלכם וזה יכול להיות קטלוג, יכול להיות מגזין, זה יכול להיות תפריט, זה יכול להיות חוברת מידע אחרת או כל דבר והכי חשוב נגישות פשוטה באמצעות סריקת קוד, והנה הפרסום שלכם נפתח בנייד והמידע זמין בפשטות

וזה חגיגה.

לעוד מידע או המחשה תוכלו לפנות אלי, אשמח להכין לכם דוגמה כדי שתתרשמו ואאפשר לכם אפילו להתנסות בזה לזמן קצוב כדי שתוכלו להתרשם מהעובדה המהותית לפני קבלת כל החלטה.

פנו לקבל פרטים

שיטת הסריקה, שיטת ה QR היא שיטה מופלאה,

נסו אותה ואם תאהבו תקבלו את ההצעה הטובה ביותר להפקה.






10 צפיות0 תגובות
bottom of page